i brist på saker att skriva

1: Fullständigt namn? Amelie Anna Maria Lilja 
2: Stjärntecken?
Våg
3: Tre rädslor som du har?
 Höjder, förlora min familj och ormar! 
4: Tre saker som du älskar? 
Svea, hästar och min säng
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? 
Sådana som skryter om det ena och andra, extremt stor näsa, tår/fötter och gula tänder! 
6: Har du lärt dig ett nytt språk? 
Nja inte sedan jag gick i skolan och lärde mig engelska och franska.. 
7: Har du en Bästa vän? 
Ja 
8: Din sexuella läggning? 
Heterosexuell
9: Din första dejt? 
har nog inte varit på någon riktig dejt 
10: Hur lång är du? 
158.5
11: Vad saknar du just nu? 
mina vänner! 
12: Vilken tid föddes du? 
ca 20,30 enligt min far. 
13: Din Favoritfärg?
Rosa el. blå 
14: Är du kär i någon? 
Inte just för tillfället 
15: Favoritcitat? 
"Att ignorera känslor är att ignorera själen, vilket är detsamma som att ignorera livet"
16:
Favoritplats? Hemma i Mariefred 
17: Favoritmat? P
appas mat! 
18: Är du någon gång ironisk? G
anska ofta! 
19: Vad lyssnar du på just nu?
Inget 
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? 
Ögon
21: Skostorlek? 3
8-39
22: Ögonfärg?
Grön
23: Hårfärg? 
Röd
24: Favoritfärg på kläder? 
Svart 
25: Har du någon gång busringt någon? 
Ja
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? 
Svarta trosor 
27: Meningen bakom din blogg-url? M
itt namn bra så ingen speciell mening med det. 
28: Favoritfilm?
The notebook 
29: Hur känner du dig just nu? 
Ledsen 
30: Någon du älskar? 
ingen.....
31: Din relationsstatus? 
Single 
32: Din relation med dina föräldrar?
Pratar med dom varje dag
33: Favorithögtid? 
Julen 
34: Tatueringar/piercingar du har? 
Har hål i öronen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? 
har en tatuering jag vill göra men vet inte vart jag ska placera den. 
36: Anledningen till varför du började blogga? v
ille föra lite "dagbok" typ  
37: Hatar du och ditt ex varandra?
 Tror jag itne 
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? 
Händer väl 
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? 
Inte riktigt va! 
40: När höll du senaste handen med någon? 
Igår 
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 
4min 
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? 
japp
43: Vart är du just nu? 
I soffan
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? 
Philippa! 
45: Har du varit på ett bröllop? 
Ja
46: Bor du med dina föräldrar? 
nej
47: Längtar du till något? 
Ja..
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? 
Ja,
49: Har du varit underviktig?
 Nej 
50: När kramade du någon senast?
 Idag
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? 
vet inte, skulle antagligen inte bry mig 
52: Finns det någon du litar på men inte borde?
ja
53: Något du inte gillar med idag? 
att jag blev ensam igen, eller har ju svea men inget mänskligt sällskap. 
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara?
Vet inte
55: Vad tänker du på mest?
Livet typ 
56: Din konstigaste talang?
kan hålla min hand på bordet och vrida den ett helt varv. 
57: Har du några konstiga fobier? 
Nepp
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? 
Bakom
59: Vad var din senaste lögn om? 
Ingen aning
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? 
Telefon
61: Tror du på spöken? 
Ja 
62: Tror du på magi? 
bara den på film 
63: Tror du på lycka? 
Ja
64: Hur är vädret just nu?
uppehåll 
65: Vilken var den senaste boken du läste? 
Twilligt andra boken. 
66: Gillar du lukten av bensin? 
Ja!
67: Har du några smeknamn?
Vet inte riktigt, har ni som läser något smeknamn på mig kan ni ju kommentera det 
68: Senaste skadan?
Åkte av en häst på jobbet förra sommaren. 
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom?
Jag är väldigt duktig på att spendera 
70: Kan du röra din näsa med tungan?
Japp 
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? 
 Ja
72: Favoritdjur? 
Häst, hund
73: Vad gjorde du igår vid midnatt?
hemligt 
74: Vad tror du satans efternamn är? 
ingen aning 
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den?
fjärilslarvenssång 
76: Hur kan man vinna ditt hjärta?
Genom att vara ärlig! 
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? 
Ingen aning. Jag kommer ju ändå inte få läsa det så de kan skriva vad de vill på den. 
78: Har du varit olyckligt kär?
Tyvärr 
79: Ditt favoritord? 
kan man ha favoritord? 
80: En bra blogg du följer?
Amanda Gullströms 
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? 
Krig gör ingen lycklig. 
82: Känner du någon som sitter i fängelse? 
Nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? 
Kvällsbild på ett hav med maneter som lyser upp 
84: Har du haft sex? 
Ja
85: Har du köpt kondomer? 
Ja
86: Fått F i ett ämne/kurs? 
Hade inte bokstäver i betyg så, men hade IG i engelska i 8an och halva 9an.... 
87: Kysst en kille? 
Ja
88: Kysst en tjej? 
Ja, min bästa vän Philippa 
89: Kysst någon i regnet? 
Ja
90: Haft ett jobb? 
Ja flertalet... 
91: Lämnat huset utan plånbok? 
Ehh ja! 
92: Mobbat någon på internet? 
Nej hoppas jag inte att jag har iaf 
93: Haft sex offentligt? 
Nej 
94: Rökt?
Ja, provat men inget jag tänkt att syssla med 
95: Druckit alkohol? 
Ja 
96: Är du vegetarian/vegan?
Nej 
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? 
Ja
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? 
Ja
99: Varit utomlands? 
Ett par gånger 
100: Fått ditt hjärta krossat? 
Tyvärr! 
Hanna
2014-08-10 @ 23:40:10
URL: http://www.xxhannaxx.blogg.se

FJÄRILSLARV <3333333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liljaamelie

Jag är en helt vanlig tjej som tänkt dela med mig om mina tankar i livet.

RSS 2.0