Svea!

Som ni alla vet heter min hund Svea och hon är verkligen inte som alla andra hundar! Hon är en fantastisk und som tycker om alla, hon lägger sig på ens mage eller sätter sig i knät på en om man mår dåligt, hon fyller en med energi och kärlek så det bubblar över. Utan henne hade jag inte klarat det senaste året och det är tack vare henne som jag är på väg tillbaka till mig själv. 
Utan dig är jag inte hel helt enkelt 









Blev visst endel bilder! Och många mer finns det på denna fantastiska lilla ulltuss ❤️
Annie
2014-08-16 @ 17:57:53
URL: http://anniesteen.blogg.se

åhh jag dör!! den sista bilden alltså! fyfarao så söt! Kom inte ihåg att hon var så mörk :o

Svar: Skitsööööt! Hon var ju jätte mörk när hon var ett barn! Lite synd att det "blekna" men hon är ju bäst ändå ❤️
Amelie Lilja

Frida
2015-01-08 @ 16:57:05

Håller med Annie!😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liljaamelie

Jag är en helt vanlig tjej som tänkt dela med mig om mina tankar i livet.

RSS 2.0