Lördag!

Är visst Lördag idag märkte jag precis... Semestern gör att man inte har koll på något. 

Vad har jag och Svea hittat på idag då? 
Jo vi var ute hos Emeli och Daniel en sväng. Tittade på deras 39griskultingar. Så sööööta! 
Så klappade jag lite på Chiba också. 
Sen snacka vi lite skit också. 

Nu på kvällen har jag tränat lite. Har bestämt mig för att nu är det dags att göra någonting åt saken.... 
Så blev en 45min PW med Svea, 45min Zumbapass, 40 situps och avslutningsvis lite utfall. 
Svea tittade på mig som att jag var hur konstig som hellst när jag Zumbade! haha 
 
 
Nu ska jag kika på vad blir det för mat på Youtube. 

Tack och hej 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liljaamelie

Jag är en helt vanlig tjej som tänkt dela med mig om mina tankar i livet.

RSS 2.0