Inte den bästa bloggaren!

Hej igen! 
Vet att jag inte är den bästa bloggaren men vet inte vad jag ska skriva om! Så ni får gärna ge förslag ;) 
Just nu ligger jag i en säng i Oskarshamnm. Är och hälsar på min vän Linnea denna helgen. Har gjort studiebesök på hennes ridklubb och kollat på hennes voltige grupp. Är nämligen sugen på att starta en på trs om intresse finns. 
Vad har mer hänt då? 
Jo jag har blivit med två hästar nu, shandy från trs har flyttat hem till mig. Detta är för att han är halt och är under behandling så fick han komma till mig på rehab :) 
Nu vill nig Svea ut ock kissa tror jag. 
Ska försöka bli bättre på att skriva lite här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liljaamelie

Jag är en helt vanlig tjej som tänkt dela med mig om mina tankar i livet.

RSS 2.0