HP

Nämen tjenare! Amelie har lagt bloggandet på hyllan, men jag tycker om att göra inbrott på hennes blogg ibland. Om ni vill veta vad Amelie har gjort på senaste så får ni fråga henne, men jag kan säga att hon flyttat, så nu kan jag inte tigga skjuts hem från stallet längre. Attans! ;)
 
Själv har jag inte heller gjort så mycket mer än att gå i skolan, pluggat och ridit. Det är jobbigt att gå på gymnasiet alltså! Massa plugg hela tiden. Usch och fy och blä. Har även ägnat hela dagen åt plugg. Hate it. Men nu i kväll har jag ätit vaniljsemla, diskuterat rid-outfits med Amelie och försökt lista ut vad jag önskar mig i födelsedagspresent, men jag kommer inte fram till något vettigt.
 
Kan även meddela att jag nu har börjat rida för Amelie igen med coacherna på måndagar. Så kul och det var typ evigheter sen senast. Amelie är en mycket bra ridlärare!
 
Imorgon så ska jag köpa nya ridhjälm och nya ridbyxor, plugga och gå på TUSS årsmöte. Ha en trevlig kväll!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

liljaamelie

Jag är en helt vanlig tjej som tänkt dela med mig om mina tankar i livet.

RSS 2.0